17 lut 2015

Laura mercier - foundiation promer Oil Free

Beztłuszczowa baza z Laura Mercier to pierwszy i jedyny produkt jaki mam tej marki. Marka nie jest chyba w Polsce zbyt popularna, ale nasłuchałam się o świetnych bazach z tej firmy dlatego postanowiłam spróbować.
Bazę kupiłam już jakiś czas temu, w zasadzie to już mi się kończy i pomyślałam,że się o niej wypowiem ;).
Baza, którą ja posiadam przeznaczona jest dla cer tłustych i mieszanych, problematycznych i trądzikowych. Konsystencja jest mega delikatna, bardzo łatwo się ją rozprowadza, jest też bardzo wydajna. Nawilża skórę, sprawia że jest gładsza, nie zatyka porów, podkład bardzo łatwo się na niej rozprowadza.
Uważam,że jeśli ktoś stosowałby ja zamiast kremu doceniłby wszystkie wymienione powyżej walory, jednak ja od bazy oczekuje czegoś więcej. Głównie zależy mi na tym żeby baza w wyraźny sposób przedłużała trwałość makijażu, a tego ona niestety mi nie daje. Zdaję sobie sprawę z jej wielu plusów, ale też uważam, że nie jest ona niestety niezastąpiona.
Mam jednak wielki niedosyt jeśli chodzi o produkty Laura Mercier i chciałabym jeszcze jakieś przetestować.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz