11 wrz 2014

Zodiac Glitter - Lime Crime

Dawno, dawno temu kiedy panował szał zakupowy przy okazji Black Friday, postanowiłam zaszaleć w sklepie Lime Crime i przy okazji kupna pomadki i dwóch błyszczyko-szminek, o których wam pisałam, nabyłam jeszcze glitter, o którym wam nie pisałam i dziś postanowiłam nadrobić zaległości;). Być może niektóre z was szukają odlotowych glitterów, może znalazłyście je w naszym rodzimym Inglocie, który też ma w ofercie takie cuda, ale jeśli nie to zajrzyjcie koniecznie na stronę Lime Crime. Glitter, który do mnie dotarł całkowicie mnie oczarował, choć nie używam go na co dzień, to na specjalne okazje, czy na sesjach zdjęciowych robi oszałamiające wrażenie! Kolor, który wybrałam to Cancer. Dodam tylko,że zdjęcia nie oddają jego piękna, choć bardzo się starałam :(. Na żywo wygląda niesamowicie i cudownie się mieni. Glitter, jak to glitter jest trudny do zmycia, ale jako dodatek do makijażu, chociażby po to,żeby gdzieś tam w promieniach słońca błysło nam to cudo na powiece jest niezastąpiony :). http://limecrime.com/eyes/zodiac-glitter-63.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz