9 wrz 2014

Model in a Bottle - utrwalacz do makijażu

Witam was serdecznie :). Dziś na tapetę biorę utrwalacz do makijażu firmy Model in a Bottle. Utrwalacz jest konkurencją dla osławionego Fixier Spray z Kryolana. Utrwalacza z Kryolana używałam do tej pory, był to jedyny taki produkt na rynku, w kufrze musiałam go mieć i był nie zastąpiony, choć drażnił mnie jego zapach i to,że skleja skórę i zostawia delikatnie świecąca się powłokę. Świecenie można było jednak przypudrować, a uczucie sklejenia też mijało. Aż w końcu trafiłam na Model in a Bottle! Jeśli chodzi o pojemność i cenę, to z Kryolanem nie ma nawet co konkurować. Model in a Bottle występuje w jednej pojemności i jest to zaledwie 50ml przy cenie 78zł. Kryolan ma ogromną pojemność 400ml i cena to 100zł. Jednak postanowiłam,że już czas na jakąś nowość. Na zdjęciach widać,że ubytek w Model in o Bottle jest na prawdę nie znaczny, a użyłam go już około 10 krotnie więc moje obawy o jego wydajność powoli znikają ;). Czym się różni od Kryolana i jakie są jego zalety? Po pierwsze mimo wszystko opakowanie. W kufrze zajmuje mi o wiele mniej miejsca i bardzo mi się to podoba;). (Tak, wiem że Kryolan jest dostępny w mniejszej pojemności, ale nie jest to już tak opłacalne finansowo). Po drugie zapach! Model in a Bottle wydziela kwiatowy zapach (Oczywiście po spryskaniu z odpowiedniej odległości. Jeśli pryskamy za blisko twarzy zalatuje spirytusem). Kryolan "pachnie" natomiast jak lakier do włosów. Po trzecie, tak jak wspomniałam Kryolan zostawia tłustą, świecąca powłokę i uczucie ściągnięcia. Model in a Bottle osiada kropelkami, które w ciągu max 20 sekund zostają wchłonięte, a twarz jest dalej taka jak ją zostawiłam przed jego zastosowaniem. Jeśli chodzi o samo działanie, to moje klientki nie zauważyły znaczących różnic. Zarówno Model in a Bottle jak i Kryolan zapobiegają spływaniu makijażu i utrzymują go na wiele godzina na swoim miejscu. Tak więc co wybrać? Ja jak na razie wybieram Model in a Bottle za przyjemność aplikacji, nie sklejanie i ładny zapach :) W razie czego podaję strony, na których możecie znaleźć ten produkt. Polska strona to oczywiście: http://bestmakeup.pl/utrwalacze/35-model-in-a-bottle-original-spray-do-utrwalania-makijazu.html Tu znajdziecie też utrwalacz z Kryolana, w różnych pojemnościach. Strona producenta: https://modelinabottle.com/shop/ Nie wiem nawet czy wysyłka jest do Polski, ale zauważyłam tam utrwalacz do ust i już się na niego ślinię ;). Miłego dnia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz