30 lip 2014

Ziaja liście manuka - oszyszczająca pasta

Witam was serdecznie:). Moja koleżanka Ania - prawdziwy ławca promocji i nowości kosmetycznych powiedziała mi,że Ziaja wypuściła ostatnio na rynek całą serię produktów z ekstraktem z liści Manuka. Manuka jest to krzew, który niekiedy osiąga rozmiary sporego drzewa. Rośnie głównie w Nowej Zelandii i Australii. Ekstrakt z liści dodawany jest do kosmetyków, a z kwiatów drzewa produkuje się miód. Razem z Anią ruszyłyśmy więc do Hebe, gdzie z całej serii wybrałyśmy dla siebie Pastę oczyszczającą. Ania nie jest w ogóle przekonana do produktów Ziaji, bo wszystkie które miała zostawiały jej na twarzy tłusty film, ale postanowiła zaryzykować i poświęcić nie całe 8zł;). Niestety - jak mi potem pisała, z tego produktu też nie jest zadowolona, mi natomiast bardzo przypadł do gustu. Po raz pierwszy użyłam go z małą ilością wody i stwierdziłam - hej! to jest peeling, a nie pasta ale potem zauważyłam,że ten peeling bądź pasta - w zależności jak używamy - jest na tyle mało inwazyjny,że możemy bez obaw używać go nawet codziennie. Po pierwsze świetnie oczyszcza moją twarz a po drugie nadmiernie jej nie wysusza, nie będzie niestety po trzecie, bo na razie za krótko go używam, żeby powiedzieć jak radzi sobie z zaskórnikami. Cena w stosunku do jakości jest świetna, jedyny minus to taki,że moja tubka się nie domyka:(. Najważniejsze jest jednak wrażenie niesamowicie czystej skóry i z tego najbardziej się ciesze:).

1 komentarz:

  1. Jestem sławna! Rzeczywiście, seria z liśćmi Manuka mnie nie zachwyciła - tuż po użyciu ma się wrażenie super oczyszczonej i zmatowionej twarzy, ale w moim przypadku to też spore wysuszenie, które skóra szybko nadrabia wydzielaniem dużej ilości sebum :( Sama konsystencja pasty super i jako peeling rzeczywiście fajnie się sprawdza. I tak jak piszesz, za taką cenę warto wypróbować! :)

    OdpowiedzUsuń