11 cze 2014

Płyn do pędzli Pro Hygiene Collection

Hej:) Witam was serdecznie:). Dziś króciutko o płynu do mycia pędzli. Płyn pochodzi z kolekcji Pro Hygiene Collection, jest on rekomendowany przez Safe Beauty Association - stowarzyszenie, które za główny cel przyjęło sobie podnoszenie świadomości wizażystów właśnie w zakresie higieny. Płyn, o którym mowa, jak i płyn do dezynfekcji wszelkich cieni, róży, pomadek także o konsystencji sypkiej lub kremowej, a także żel do dezynfekcji rąk możecie kupić tutaj: www.thepromakeupshop.com/hygiene-essentials/the-pro-hygiene-colection O tych produktach dowiedziałam się od Agi z kanału Dirtymakeup, który serdecznie polecam:) Ja najbardziej jestem zadowolona z płynu do dezynfekcji produktów do makijażu, bo nie ma czegoś takiego na polskim rynku, a jest to niesamowicie potrzebna rzecz. Wiem jednak,że pewnie większość z was zainteresuje bardziej płyn do dezynfekcji pędzli, bo ten jeśli nie mamy możliwości umycia pędzla, a co za tym idzie wysuszenia go lub po prostu zapomnimy o myciu;) jest na prawdę bardzo przydatny:). Przyznam się,że nie miałam styczności z wieloma płynami do dezynfekcji pędzli. Dawno temu kupiłam litrowy płyn z Kryolan, który starczył mi na bardzo długo, mam też płyn z Inglota ale ten z PHC bije je na głowę. Jego główną zaletą jest to, że niezwykle szybko czyści pędzle. Mam wiele pędzli z białego włosia i moje dotychczasowe płyny nie radziły sobie z ich całkowitym wyczyszczeniem - ten daje radę. Pędzle szybko wysychają, ale to akurat mnie nie zdziwiło. Drażni mnie tylko, że płyn pozostawia tłustą warstwę. Nie przeszkadza mi to jakoś bardzo i za jego plusy jestem w stanie to znieść, ale wolałabym żeby jednak nie było to odczuwalne. Bardzo żałuję, że produkty nie są jeszcze do kupienia w Polsce, bo z wszystkich trzech jestem bardzo zadowolona i na pewno podwyższył mi się komfort pracy;). Wszystkie trzy płyny są oczywiście w jednakowych opakowaniach,co ładnie i profesjonalnie wygląda zarówno na toaletce jak i w kufrze. Produkty mają po 240ml, jest to wystarczająca ilość, żeby za nadto nie przeciążyć kufra i ...pleców;). Jeśli chodzi o cenę, to najtańszy jest żel do dezynfekcji rąk 6,5 funta(32,5zł), płyn do mycia pędzli kosztuje 9 funtów (45zł nie jest tani, ale na pewno skuteczny), płyn do dezynfekcji kosmetyków jest najdroższy 15 funtów (75zł na pocieszenie mogę powiedzieć, że jest bardzo wydajny). Podsumowując: kupując pojedynczo wydamy:30,5 funta (152,5 zł)ale można też kupić cały zestaw, który kosztuje 25,93 funta (129,65zł), czyli zaoszczędzimy całe 22,85zł :D. Strasznie się rozpisałam, ale może odwiedza mnie ktoś, komu przydadzą się te informacje. Na pewno nie zawiedziecie się na tych produktach:). Poniżej zdjęcia płynu do dezynfekcji pędzli. Pozdrawiam serdecznie:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz