29 maj 2014

NYX soft matte lip ceram

Hej:) Witam was w kolejny deszczowy dzień. Dziś chciałam przedstawić wam matową pomadkę w płynie z firmy NYX. Jest to mój pierwszy produkt z tej firmy. Może od razu powiem,że oczekiwania co o tego produktu miałam duże, a to co zastałam mnie nie zachwyciło:(. Miałam już do czynienia z płynnymi pomadkami z Bourjois i Lime Crime i uważam,że produkty obu tych firm są rewelacyjne, ale przez to oczekiwałam,że również NYX będzie podobnie dobry i tu się zawiodłam. Po pierwsze wcale nie jest to produkt o przedłużonej trwałości, jak powiedział mi pani w Douglasie, znika szybko i nie tak ładnie jak Bourjois. Ust co prawda nie wysusza ale czuję go na nich no i jest mega matowy - jeśli można tak powiedzieć - co też nie daje jakiegoś spektakularnego efektu, a wręcz odwrotnie. Nie podoba mi się też to jak wygląda od razu po nałożeniu i to że trzeba nałożyć kilka warstw,żeby efekt był zadowalający. Myślałam,że będzie to tańsza alternatywa dla Bourjois, ale niestety tak nie jest:( W Douglasie produkt kosztuje 29.90zł. Wychodząc z Douglasa dostałam ulotkę z informacja,że na stronie internetowej wyszystkie produkty NYX-a są 25% tańsze - bardzo śmieszne;).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz