24 cze 2014

Flormar - Light summer

Witajcie:) Jakiś czas temu do mojej kolekcji lakierów dołączyły lakiery firmy Flormar. Kupiłam trzy kolory, w tym ten o którym dziś chciałam napisać. Lakier pochodzi z kolekcji Light Summer i jak dla mnie...szału nie ma:(. Po pierwsze trzeba nałożyć przynajmniej trzy warstwy, aby krycie było w miarę dobre. O ile w pierwszym/drugim dniu lakier na paznokciach wygląda dobrze o tyle potem zaczyna już odpryskiwać, ścierać się i nie wygląda za ładnie. Kupiłam jeszcze lakier w kolorze żółtym i popełniłam z nim największy błąd jaki mogłam, bo nałożyłam go na płytkę, bez żadnego podkładu, więc paznokcie zafarbowały mi na żółto, czego nie mogłam się pozbyć i teraz już podchodzę do niego bardzo ostrożnie. Trzeci lakier jest w kolorze granatowym i ten spisał się najlepiej, miał dobre krycie i nie farbował;). Lakiery kupiłam w zastępstwie za moje ulubione z Claire's i była to raczej jednorazowa przygoda;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz