12 maj 2014

Kiko - róż Guitar Rose

Witam was serdecznie:) Dziś chciałam przedstawić wam mój kolejny nabytek z Kiko. Tym razem będzie to róż z serii Rock Attraction o nazwie Guitar Rose. Przyznam się, że miałam chrapkę na inny róż z tej kolekcji, w odcieniu brzoskwiniowym, ale że był już wyprzedany kupiłam właśnie ten. W opakowaniu jest 7g produktu czyli całkiem sporo, jak na róż w oddzielnym opakowaniu. Bardzo podoba mi się jego jedwabista konsystencja, daje delikatny lekko satynowy efekt. Nie błyszczy się, nie ma żadnych brokatowych drobinek, ale mimo to bardzo ładnie rozświetla policzki. Jeśli chodzi o odcień, który mam to na pewno trzeba uważać z aplikacją, żeby nie zrobić efektu barbie i nie będzie on odpowiedni do niektórych karnacji, bo po prostu nie będzie wyglądał naturalnie. Jednak sam produkt uważam za niezwykle udany. Długo się utrzymuje na twarzy, nie robi nieestetycznych plam, jedno pociągniecie pędzla wystarczy aby nabrać odpowiednią ilość produktu no i ma bardzo fajne opakowanie z dość dużym lusterkiem:)
Cena regularna to 12.90 funta, ja kupiłam go z 9 funtów.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz