11 maj 2014

Rossmannowe promocje cz.2.

Witam was w pochmurne niedzielne popołudnie:) Dziś chciałam pokazać wam co zakupiłam na ostatnich ( całe szczęście!) rossmannowych promocjach. Jak to mówi mój narzeczony jestem idealnym przykładem ofiary promocji, ale pocieszam się tym, że jest nas więcej ;). Jak tu nie skorzystać z promocji jeśli coś jest o połowę tańsze, chociaż bardzo dobrze zdaję sobie sprawę z tego, że jest to jedynie zabieg marketingowy;).
Tym razem na promocji były pomadki, błyszczyki, kredki do oczu i lakiery do paznokci. Ja z jednym tylko wyjątkiem pozostałam wierna marce Bourjois. Kupiłam pomadkę z serii Rouge Edition nr.12 (delikatny róż) i dwie z serii Rouge Edition Velvet Ole flamingo i Nude-ist. Kupiłam też pomadkę Astor sygnowaną przez Heidi Klum nr.005 Arty (również różowa). Nie mogłam się też oprzeć dwóm błyszczykom Effet 3D i kupiłam kolor Rose hypothetic i Rose charismatic i mniej więcej dopiero w domu zorientowałam się,że wszystko co kupiłam jest różowe;). Nie mniej jednak z zakupów jestem bardzo zadowolona. Rouge Edition Velvet wyglądają przepięknie na ustach, długo się utrzymują, jednak fajnie byłoby gdyby w kolekcji znalazły się też jaśniejsze kolory, bo wiele kobiet które znam w życiu nie zdecyduje się na mocne czerwienie czy róże. Błyszczyki również dają świetny efekt, pięknie powiększają usta. Jestem na etapie testowania ich jeśli chodzi o 8 godzinną trwałość, którą obiecuje producent;). A jakie są wasze łupy z ostatniej promocji Rossmanna? Słyszałam,że w niektórych sklepach ledwo można było dopchać się do półek;)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz