16 maj 2014

KIKO - lakier w odcieniu Mint

Witam was:) Dziś kolejny kosmetyk marki KIKO (mam nadzieję, że nie macie jej jeszcze dość). Tym razem lakier do paznokci w wersji piaskowej, o nazwie Mint. Ma on w sobie różnokolorowe drobinki(czerwone, niebieskie), ale dominujący kolor to oczywiście mięta. Żałuję, że nie kupiłam jeszcze innych lakierów KIKO nie w wersji piaskowej, bo tak nie mam porównania. Jeśli chodzi jednak o ten, który mam to...spisuje się całkiem nieźle. Dwie warstwy wystarczą,żeby nadać paznokciom pożądany wygląd. Trwałość też całkiem przyzwoita. Jedyny minus (ale tak chyba mają wszystkie piaskowe lakiery)to taki,że kiedy paznokieć pobrudzimy tuszem albo pudrem, to nie da się tego zmyć i pozostaje brzydki "osad" i jedyne wyjście to zmyć lakier i nałożyć ponownie. Jeszcze przypomniał mi się jeden bardzo ważny plus! Lakier bardzo szybko schnie. Napiszcie czy wszystkie piaskowe tak mają, bo oprócz KIKO mam jeszcze Golden Rose, który też fajnie przysycha.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz