16 paź 2013

Peeling do ust - zrób to sama;)

W dzisiejszym poście chciałam wam napisać jak samemu zrobić peeling do ust. Zawsze byłam zdania,że jeśli coś możemy zrobić samemu, z produktów które mamy (a nie koniecznie musimy kupować) w domu, to czemu by nie!;) Internet to jak wiadomo kopalnia wiedzy i znalazłam ostatnio przepis na peeling do ust, który chciałam podać wam – jeśli jeszcze go nie znacie, może okazać się bardzo użyteczny:)
Potrzebne nam będą:
  • 1 łyżeczka miodu
  • 1 łyżeczka cukru
  • 1 łyżeczka oliwy
Wszystkie składniki mieszamy ze sobą i powstaje nam peeling, który nakładamy na usta, wcieramy przez kilka minut i zmywamy. Usta faktycznie stają się ładniejsze, nabierają koloru, pozbywamy się niechcianych skórek i wygładzamy je :) Czemu służy taki peeling oprócz rzeczy, o których napisałam. Przede wszystkim pomadka czy błyszczyk wyglądają na speelingowanych ustach 100 razy lepiej i też o wiele lepiej się na nich trzymają. Ja po takim peelingu na usta od razu muszę nałożyć Carmex, który najlepiej mi je odżywia, można też nałożyć miód - ale istnieje prawdopodobieństwo,że szybko go zjecie;)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz