8 paź 2013

Błyszczyki z Vipery

Cześć:)
Wczoraj zupełnie przypadkowo przechodziłam obok stoiska Vipery i też zupełnie przypadkowo kupiłam dwa lakiery do paznokci i dwa błyszczyki. Wydałam tylko 21zł więc bardzo mało. Zatrzymałam się w sumie tylko po 1 lakier, ale potem Pani na stoisku powiedziała,że mają promocję i niektóre lakiery i błyszczyki są za 3zł więc postanowiłam się skusić i dziś chciałam wam napisać o tych błyszczykach właśnie, bo mnie mile zaskoczyły! Po pierwsze nie jestem jakąś niesamowitą fanką błyszczyków, ale te bardzo mi się spodobały, bo:
  1. Mają bardzo dobre krycie, szczególnie ten 52 (chyba malinowy), który na ustach wygląda jak szminka pokryta bezbarwnym błyszczykiem.
  2. Ich wytrzymałość też jest całkiem przyzwoita czyli mniej więcej jak każdego za normalną cenę błyszczykach.
  3. Zarówno smak jak i zapach nie drażnią.
  4. Naprawdę fajnie wyglądają na ustach, obydwa mają połysk, ale nie świeca się niesamowicie czyli tak jak lubię;)
  5. Błyszczyki mają to do siebie,że się kleją, te po jakimś czasie zasychają, co również mi przypadło do gustu.
  6. Jeśli chcecie je zetrzeć np. chusteczką, na ustach dalej pozostają mieniące się drobinki, co ja uznaję za plus - znaczy, że się trzyma;)
Jedyny minus to chyba aplikator, który jest dość duży, ale z drugiej strony można pokryć większą powierzchnię ust jednym machnięciem..Jak za tą cenę (przynajmniej w promocji) bardzo fajny produkt:)
Aha! Pojemność błyszczyków to 5,5ml.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz