20 kwi 2016

Beauty Blender

Witam was serdecznie :)
Jeśli nie znudził was jeszcze temat Beauty Blendera, to zapraszam do czytania, bo ten post będzie poświęcony właśnie różowemu jaju :).
Mój pierwszy BB dostałam na swoje urodziny w sierpniu zeszłego roku. Odkąd się pojawił bardzo chciałam go mieć, ale bardzo też było mi szkoda na niego pieniędzy. No ale od czego są urodziny - moja koleżanka dokładnie wiedziała, co mi podarować :).
Na początku BB nie przekonał mnie jednak do siebie.
Byłam przyzwyczajona do nakładania podkładu pędzlem, a on jednak nabiera o wiele więcej podkładu niż BB i można nim zrobić efekt "maski", czego nie można powiedzieć o BB.
Odłożyłam BB na półkę, nie rozumiejąc zachwytów nad nim. Po kilku miesiącach znów po niego sięgnęłam. Zaczęłam wtedy być fanką bardziej naturalnego makijażu, szczególnie jeśli chodzi o twarz. Wtedy dopiero BB okazał się niezastąpiony. Żaden pędzel nie da wam tak naturalnego wykończenia. Dodatkowo zaczęłam nakładać nim puder, wklepując go w twarz za pomocą okrągłej końcówki. Skóra wygląda bardzo naturalnie, a podkład i puder są prawie niewidoczne.
Powiem wam, że teraz nie wyobrażam sobie już nakładania podkładu pędzlem.
Różowy BB ma tylko dwa minusy: cena i to,że kolor strasznie się spiera (Zresztą sami zobaczcie na zdjęciach.


Mój stary BB jest już strasznie zmordowany, swoje dziury zawdzięcza moim paznokciom).
Plusów jest za to więcej :). Przede wszystkim: naturalny makijaż, mniejsze zużycie podkładu, brak smug i możliwość nałożenia jednym produktem zarówno podkładu jak i kremowego różu i pudru.
Jeśli lubicie naturalne wykończenie, to jest to na pewno coś dla was.
Kolejne jajo kupiłam również z uwagi na to,że po rozcięciu mój stary BB był w środku czyściutki, zresztą zobaczcie sami:


BB zawsze kupuję na promocji, co i wam polecam. Czekam na -20% w Sephorze lub promocję w oficjalnym sklepie BB, gdzie dwa jajka można kupić za 109zł ( Normalna cena za jedno to 69zł. Ostatnio sklep oferował też neonowe jajeczko do korektora w gratisie i wysyłkę gratis).
Maksymalnie po 6 miesiącach BB trzeba wymienić na nowy. Nie zauważyłam żeby po tym czasie gorzej nakładał podkład, ale ze względów higienicznych na pewno trzeba to zrobić.
Piszcie koniecznie,czy używałyście BB i co o nim sądzicie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz