31 mar 2014

My Secret - Hot Color

Hej:) Jeden z moich ulubionych polskich wizażystów Daniel Sobieśniewski kilka dni temu pokazał na swoim facebooku zdjęcia z najnowszej kolekcji My Secret Hot Colors. Zawsze widząc takie kolory mówię sobie,że nie kupię, bo nie zużyję, bo będą leżały, bo już takie mam bo bo bo....ale oczywiście kupiłam. Cena jest powalająca, bo niecałe 14zł. Cena w stosunku do jakości jest wręcz śmieszna, bo wszystkie cztery cienie są znakomicie napigmentowane, świetnie się rozprowadzają, nie osypują i ogólnie są przepiękne!
Poniżej przedstawiam wam zdjęcia tej paletki i mój pierwszy makijaż z jej użyciem. Może i wy się skusicie na takie letnie kolorki, zauważyłam że dość szybko znikają z szafy My Secret. Ciekawa jestem jak spiszą się na mokro, bo kreski wykonane nimi byłyby bombowe - już to widzę oczami wyobraźni;)
Pozdrawiam:):):)



 Och...!!!Jakie cudowne kolory!!!;)


 Teraz Trzeba to jakoś zmyć;)....





3 komentarze:

  1. Pigmentacja wygląda bajerancko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziwo naprawdę taka jest, a jak jeszcze dasz na bazę to w ogóle szał;):)!

      Usuń
  2. Tak patrzę co tu zmalowałaś ostatnio, ale pod tym to muszę zostawić komentarz ;) Rany jakie kolory! A taka niepozorna paletka ;) No nie mogę się napatrzeć na ten makijaż, tak pozytywnie nastraja :D

    OdpowiedzUsuń