20 paź 2014

MAC Pro Longwear Concealer

Witajcie :). Wychwalany przez większość korektor MAC Pro Longwear, jakiś czas temu trafił wreszcie w moje ręce. Nie chciałam kupować przez internet, a w sklepie stacjonarnym, a jako że nie jestem w nim (na szczęście) codziennie, trochę to trwało;). Sięgnęłam instynktownie po kolor NW20 i okazało się,że to podobno najbardziej uniwersalny kolor. Koszt korektora to 77zł za 9ml. Myślę,że cena jest do przełknięcia. Jak wszyscy ponarzekać muszę na pompkę, jest higieniczna, ale jak na razie nie chce ze mną współpracować i wyciskam za dużo produktu :(. Mimo to korektor Pro Longwear to dla mnie zakup bardzo udany. Dobrze kryje, nie wysusza, nie zbiera się w zmarszczkach, długo się utrzymuje - cóż chcieć więcej. Jakby jeszcze ta pompka działała jak trzeba byłaby pełnia szczęścia, bo korektora potrzeba o wiele mniej niż ona wyciska ;).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz