24 mar 2014

Pędzel Ecotools 1290

Hej:) Dziś będzie recenzja mojego nowego pędzla do makijażu. Pędzel Ecotools 1290 kupiłam w Rossmannie za 29.90zł. Fajnie, że są one dostępne w Rossie, nie można ich wprawdzie pomacać, bo każdy ma zalaminowane wdzianko, ale przynajmniej pooglądać można i zobaczyć faktyczny rozmiar i wykonanie.
Po kolei :
1. Pędzel ma potrójne zastosowanie. Można nakładać nim podkład, róż i bronzer. Moim zdaniem najlepiej radzi sobie z bronzerem i ewentualnie z różem. Jednak nakładając róż trzeba uważać,żeby nie zrobić sobie plamy - co ja zrobiłam za pierwszym razem;). Plama wychodzi nam z racji tego,że pędzel jest ścięty i okrągły,ma więc okrągłe brzegi i dlatego można zrobić nim piękny okrągły placek. Ale przy kolejnym użyciu już wiedziałam, jak tego unikać.
2. Pod drugie pędzel ma niesamowicie miękkie włosie, jest ono bardzo przyjemnie w dotyku - czego nie spodziewałam się po kształcie (myślałam,że włosie będzie bardziej sztywne)
3. Zarówno długość włosia, jak i szerokość są idealne do konturowanie twarzy, czyli do miziania po czole, czy żuchwie.
4. Cena też mnie zachwyciła, bo pędzel jest dobrej jakości, wykonanie jest bardzo solidne a włosie odpowiednio miękkie.

Podsumowując. Pędzel nie jest nam na pewno niezbędny w codziennym makijażu, ale jest jak najbardziej pomocny;) Polecam szczególnie dla osób, które nie rozstają się z bronzerem, w waszej kosmetyczce na pewno nie będzie się nudził;)
Pozdrawiam:)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz