17 sty 2014

Lime Crime - Great Pink Planet

Dziś chciałam wam bliżej przedstawić jeden z produktów Lime Crime. Będzie to szminka o nazwie Great Pink Planet. Szminkę kupiłam z myślą o codziennym używaniu i tak też się stało, nie pasuje mi co prawda do niektórych makijaży, ale i tak bardzo często jej używam. Kolor jest bardzo intensywny, choć można tą intensywność stopniować. Kiedy nałożymy jedną warstwę usta są delikatne, kiedy dwie warstwy mamy już naprawdę wyrazisty kolor na ustach. Dla porównania, na zdjęciu tam gdzie widzicie same usta jest tylko jedna warstwa szminki, a tam gdzie jestem ja już dwie;). Wielkim plusem szminki jest jej kremowa konsystencja, dzięki temu nie wysusza ust, a jeszcze dodatkowo je chroni. Długo utrzymuje się na ustach, ale jednak wymaga poprawek w ciągu dnia. Bardzo polubiłam jej kolor, kocham takie delikatne róże, które całej twarzy nadają świeżości. Oprócz tego ma śliczne opakowanie, które na pewno szybko znajdziecie w torebce. Minusów nie zauważyłam :) Jeśli chodzi o dostępność, to znajdziecie ją tu: http://bestmakeup.pl/blyszczyki-pomadki/405-lime-crime-pomadka-do-ust-great-pink-planet.html i tu:http://limecrime.com/lips/opaque-lipstick-20.html
Pamiętajcie o tym,że żadna szminka nie będzie wyglądała dobrze jeśli usta będą popękane lub zeschnięte, trzema je koniecznie speelingować:):)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz