20 sty 2014

Lakiery Claire's

Chciałam wam dziś pokazać moje dwa nowe nabytki z firmy Claire”s. Jeśli tylko mogę odwiedzam ich sklep i na dłużej zatrzymuję się właśnie przy półce z lakierami. Chyba w grudniu firma zmieniła opakowania lakierów na większe i mamy 10ml zamiast 9ml za tą samą cenę, czyli lakiery z brokatem, drobinkami kosztują 13.90zł, a wszystkie inne 11.90zł. Mam już kilka lakierów z Claire's i ze wszystkich jestem bardzo zadowolona, świetnie się rozprowadzają, mają cudowne kolory i długo utrzymują się na paznokciach. Jak za taką cenę, jestem z nich niesamowicie zadowolona. Bardzo lubię też ich pilniczki - jak widzicie na zdjęciu – też z ciekawymi motywami:). Ostatnio kupiłam lakier Galactic i Music Festival. Najpierw pomalowałam paznokcie tym drugi, a potem nałożyłam Galactic, bo nie mogłam oczywiście zdecydować się na jeden;). Lakiery mogę polecić wam z czystym sumieniem, bo naprawdę nie widzę w nich większym minusów. No i kocham je za kolory! Szczególnie przy takiej pogodzie;) Pozdrawiam:)
P.S. Na jednym ze zdjęć są inne lakiery Claire's, które mam. Czasem jest promocja 3 w cenie 2:)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz