28 paź 2013

Pedzel Aymie B'

Hej:)
Jeśli tak samo jak ja lubicie nowości kosmetyczne, to mam dla was coś ciekawego:) Kupiłam sobie ostatnio w TK MAXX pędzel firmy AYMIE B'. Nie jest to jakaś niesamowita firma i chyba nie posiadają w ofercie niczego co by miało nas rzucić na kolana, ale pędzel okazał się naprawdę fajny, dlatego chciałam wam o nim napisać:) Po pierwsze zwróciłam na niego uwagę, bo ma przeuroczą rączkę w zeberkę;), do tego włosie jest bardzo gęste (takie jak uwielbiam), a przy tym jest bardzo miłe w kontakcie ze skórą. Puder nakłada się świetnie, włosie nie wypada. Pędzel jest podobno do pudru i bronzera. Jak dla mnie jest za duży jak do bronzera i używam go do pudru, chociaż mógłby być odrobinkę większy,ale i tak bardzo go polubiłam. W TK MAXX kupiłam go za 30zł, na ebayu znalazłam go za 15$, co w przeliczeniu na złotówki daje nam 45zł więc po cenie sądząc do mega tanich nie należy, a co za tym idzie mam nadzieję,że za jakiś czas jakościowo pozostanie świetny.
Na internecie znalazłam stronę tej firmy, nie ma jednak na niej mojego pędzla, jak i wielu innych, które są na przykład na ebyu, ale podaję: http://www.gottaburban.com/home.html 
Wydaje mi się,że w TK MAXX widziałam ich więcej, ale włosie nie było już tak gęste i inne pędzle jakoś nie zwróciły mojej uwagi. Ale zakup „zebry” uważam za udany:)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz