29 sie 2013

Zdjęcia z sesji

Witajcie:)
Dziś chciałam wam pokazać kilka zdjęć z mojej ostatniej sesji, które nie dostały się do mojej galerii, a których pokazania wam nie zamierzam pominąć;)
Sesja odbyła się w Czechowicach-Dziedzicach i okolicy. Ogólnie wszyscy mogli nas podglądać, byliśmy także atrakcją dla ludzi, którzy akurat jechali pociągiem (bo jako miejsce sesji wybraliśmy sobie też stację kolejową), tak więc było ciekawie;). W sesji udział wzięli: 
 - fotograf Piotrek, z którym miałam już okazję współpracować http://www.piotrfoto.pl/studio/ 
 - Ja:) tym razem również jako „świetlik” - czyli,że trzymałam blendę;)
Piękne ubrania ( patrz np. cudowna sukienka) otrzymaliśmy dzięki uprzejmości Pani Ewy Terleckiej ze sklepu BOUTIQUE LA DONNA w Bielsku Białej https://pl-pl.facebook.com/pages/Boutique-La-DONNA/132751366913573?sk=info
 Sesja jest moim wspomnieniem z wakacji. Zdjęcia były robione w tle zachodzącego słońca, wręcz łapaliśmy jego promienie:), o łapaniu komarów już nie wspominając;)
 Pozdrawiam i zapraszam do oglądania:)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz